Рівненська міська територіальна громада впроваджує міжнародний Проект щодо адаптації до змін клімату у рамках дворічної програми NetZeroCities.
Спільно із 52 іншими європейськими пілотними містами ми будемо впроваджувати інноваційні заходи для покращення адаптації до змін клімату і швидкої декарбонізації, зокрема: створення енергетичного паспорта громади; розробка сценаріїв переходу міста до «нульових» викидів СО2 до 2050 року; розробка системи щоденного моніторингу споживання енергоносіїв бюджетними закладами, адаптованої під потреби міста; закупівля навчального обладнання з популяризації відновлювальних джерел енергії для закладу профтехосвіти; розробка та впровадження навчального курсу з підготовки фахівців з обслуговування, монтажу та експлуатації обладнання відновлювальних джерел енергії в закладі профтехосвіти; навчання і популяризація енергоефективності, кліматичної нейтральності через вищі навчальні заклади для студентів та інших зацікавлених сторін (керівників бюджетних установ, представників ОСББ, завідувачів господарства комунальних закладів тощо).
В зв’язку з цим відкриті наступні вакансії: керівник проєкту, фінансовий менеджер, асистент проєкту.
Звертатися в Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради, адреса: м.Рівне, вул.Поштова, 2, 3-й пов., контактна особа Рудик Інна, тел.: 099 245 0365,
Резюме надсилати на електронну пошту: uem-energy@ukr.net та rivne.der@gmail.com.
Фінансовий менеджер проєкту Створення бачення NetZero для м.Рівне
Обов’язки:
- Супровід проєкту відповідно до фінансових та стратегічних цілей проєкту.
- Контроль виконання умов контракту, управління бюджетом, планування, управління фінансовими ресурсами.
- Підготовка звітів по фактичних, планових, прогнозованих фінансових показниках проекту.
- Забезпечення своєчасного надання інформації всім учасникам проекту.
- Моніторинг та звітування про реалізацію проєкту перед донорами та реципієнтом.
Вимоги:
- Повна вища освіта відповідного напрямку.
- Сильні організаційні, управлінські та адміністративні навички, включаючи написання звітів, моніторинг та оцінку.
- Презентаційні навички. Вміння працювати з командами різних рівнів: керівна команда, технічні експерти, субпідрядники, МФО, інституційні клієнти.
- Досвід роботи з місцевими організаціями, включаючи державні установи, громадські організації.
- Досвід роботи з донорськими та грантовими проєктами, навички із бюджетування, підготовки описових/фінансових звітів.
- Навички ділової комунікації.
- Забезпечення належного документування та зберігання фінансових документів у паперових папках, а також у системі внутрішнього документообігу.
- Забезпечення безперебійної комунікації та співпраці з фахівцями з фінансів та закупівель донора.
- Добре знання законодавства ЄС про закупівлі.
- Знання законодавства України, податковий і трудовий кодекси.
- Принаймні 1 рік професійного досвіду на аналогічній посаді.
- Вільне письмове та усне володіння англійською та українською мовами.
- Знання програм: 1С Бухгалтерія, Інтернет-банк та комп’ютерних програм, зокрема EXCEL та інших програм MS Office.
- Досвід роботи в міжнародній команді.
- Бажання підвищувати кваліфікацію відповідно до завдань, які потрібно виконати.
Освіта: Бухгалтерський облік, аналіз і аудит, економіка, бізнес-адміністрування або аналогічна галузь.
Ми пропонуємо:
- Повна зайнятість.
- Регулярна оплата праці.
- Гібридний формат роботи.
- Робота у міжнародному проекті.
- Можливість вплинути на майбутнє України та зробити особистий внесок у проєкти, які пришвидшують декарбонізацію України.
- Професійне зростання.
- Середовище, яке сприяє професійному та особистісному зростанню.
- Співпраця з європейськими експертами.
Керівник проєкту Створення бачення NetZero для м.Рівне
Обов’язки:
- Управління проєктною діяльністю.
- Управління зв’язками із зацікавленими сторонами проєкту, міжнародними експертами, внутрішньою командою проєкту.
- Планування, впровадження, моніторинг та оцінка проєкту.
- Підтримка фінансового адміністрування проєкту.
- Подальше вдосконалення результатів, включаючи розробку показників моніторингу та впливу для успіху проекту, а також урахування отриманих уроків і рекомендацій.
- Збір даних моніторингу на регулярній основі, включаючи зміни в законодавстві та національних або регіональних стратегіях або планах дій.
- Підтримка комунікації та налагодження контактів з донорами проєкту та іншими відповідними неурядовими організаціями та агентствами, щоб зацікавити їх проєктною діяльністю та створити позитивний імідж громади.
- Організація спільних тематичних навчальних та мережевих заходів відповідно до тематики проєкту.
- Визначення проблем, ризиків, пріоритетів і можливостей, які сприяють ефективній реалізації проєкту.
- Постійна проєктна та адміністративна допомога, щоб забезпечити високу якість і точність роботи під час використання нових або інноваційних рішень, а також забезпечення узгодженості програмних стратегій і заходів.
- Ефективне та своєчасне прийняття рішень відповідно до своїх повноважень, сфери знань та ресурсів.
Вимоги:
- Повна вища освіта.
- Мінімум 2 роки відповідного досвіду на національному чи міжнародному рівнях у сфері адміністрування, підтримки програм/проєктів або в інших відповідних сферах.
- Сильні організаційні, управлінські та адміністративні навички.
- Діловий напрямок і стратегія.
- Досвід ведення переговорів, здатність досягати взаєморозуміння, переконувати інших, вирішувати розбіжності, отримувати переваги в результаті діалогу, домовлятися про взаємоприйнятні рішення шляхом компромісу та створювати ситуації, у яких виграють усі.
- Адміністрування та управління подіями (включаючи виступи, тренінги та зустрічі).
- Розуміння змін в нормативно-правових структурах і стандартах фінансової звітності в державному секторі.
- Здатність оцінювати фінансові дані, отримувати відповідні висновки та представляти їх у значущій і послідовній формі для полегшення ефективного прийняття рішень і моніторингу ефективності.
- Здатність керувати програмами та проектами, зосереджуючись на покращенні ефективності та демонстрованих результатах.
- Вміння планувати, організовувати, визначати пріоритети та контролювати ресурси, процедури та протоколи для досягнення конкретних цілей.
- Досвід користування комп’ютером та пакетами офісних програм (MS Word, Excel) та поглиблені знання пакетів електронних таблиць та баз даних, досвід роботи з веб-системами управління.
- Досвід роботи в міжнародних організаціях/проектах є перевагою.
- Досвід у підготовці програмної документації, включаючи діяльність з моніторингу та оцінки, є перевагою.
- Вільне володіння українською та англійською мовами (усно та письмово) є обов’язковим.
Освіта: Фінанси та право, інженерна, економічна.
Ми пропонуємо:
- Повна зайнятість.
- Регулярна оплата праці.
- Гібридний формат роботи.
- Робота у міжнародному проекті.
- Можливість вплинути на майбутнє України та зробити особистий внесок у проєкти, які пришвидшують декарбонізацію України.
- Професійне зростання.
- Середовище, яке сприяє професійному та особистісному зростанню.
- Співпраця з європейськими експертами.
Асистент проєкту Створення бачення NetZero для м.Рівне
Обов’язки:
- Впровадження, моніторинг та оцінка проєкту.
- Підготовка річних звітів та доповідь донорам про здійснену діяльність, визначення показників успішності.
- Забезпечити суттєвий внесок у планування, реалізацію та моніторинг проєкту, включаючи розробку відповідних документів, таких як концептуальні записки, доповідні записки, короткі записки, теми для розмови, звіти про засідання, протоколи.
- Разом із залученими фахівцями та аналітиками розробляти детальні плани реалізації проекту.
- Подавати щоквартальні звіти про діяльність з моніторингу та оцінки, надавати інформацію про інші вимоги щодо звітності для донорів та для керівника проєкту, забезпечуючи систематичне застосування, інтеграцію та документування аспектів в усіх видах діяльності;
- Підтримка регулярного польового моніторингу проектної діяльності та інших робіт, пов’язаних з моніторингом та оцінкою, включаючи проміжну та остаточну оцінки.
- Комунікація із зацікавленими сторонами проекту - міжнародними експертами, внутрішньою командою проєкту, грантодавцями.
Вимоги:
- Повна вища освіта.
- Мінімум 2 роки відповідного досвіду на національному чи міжнародному рівнях у сфері адміністрування, підтримки програм/проєктів або в інших відповідних сферах
- Сильні організаційні, управлінські та адміністративні навички.
- Діловий напрямок і стратегія.
- Досвід ведення переговорів, здатність досягати взаєморозуміння, переконувати інших, вирішувати розбіжності, отримувати переваги в результаті діалогу, домовлятися про взаємоприйнятні рішення шляхом компромісу та створювати ситуації, у яких виграють усі.
- Адміністрування та управління подіями (включаючи виступи, тренінги та зустрічі).
- Розуміння змін в нормативно-правових структурах і стандартах фінансової звітності в державному секторі.
- Здатність оцінювати фінансові дані, отримувати відповідні висновки та представляти їх у значущій і послідовній формі для полегшення ефективного прийняття рішень і моніторингу ефективності.
- Вміння керувати програмами та проєктами, зосереджуючись на покращенні ефективності та демонстрованих результатах.
- Вміння планувати, організовувати, визначати пріоритети та контролювати ресурси, процедури та протоколи для досягнення конкретних цілей.
- Досвід користування комп’ютером та пакетами офісних програм (MS Word, Excel) та поглиблені знання пакетів електронних таблиць та баз даних, досвід роботи з веб-системами управління.
- Досвід роботи в міжнародних організаціях/проєктах є перевагою.
- Досвід у підготовці програмної документації, включаючи діяльність з моніторингу та оцінки, є перевагою.
- Вільне володіння українською та англійською мовами (усно та письмово) є обов’язковим.
Освіта: Енергетика, автоматика, економіка та менеджмент, екологія, технології захисту навколишнього середовища.
Ми пропонуємо:
- Повна зайнятість.
- Регулярна оплата праці.
- Гібридний формат роботи.
- Робота у міжнародному проекті.
- Можливість вплинути на майбутнє України та зробити особистий внесок у проєкти, які пришвидшують декарбонізацію України.
- Професійне зростання.
- Середовище, яке сприяє професійному та особистісному зростанню.
- Співпраця з європейськими експертами.